نکاتی مهم در مورد سایت:

۱- گالری متحف اولین و بزرگترین مرکز فروش تلفنی و اینترنتی جواهرات نقره در ایران می باشد ( با بهترین و خبره ترین مشاوران و کارشناسان تحت نظارت آقای سید محمدجواد بحرالعلومی طباطبائی)

۲- توجه داشته باشید فروش جواهرات نقره کاملا تخصصی و حرفه ای بوده و با فروش سایر اجناس متفاوت می باشد . لذا خواهشمندیم از هر فروشگاهی که برای اولین بار خرید می کنید، ابتدا از متخصص بودن و تجربه کاری آن ها اطمینان حاصل کنید و تلفنی فروشنده را مورد محک قرار دهید، تا خدایی نکرده به خاطر یک فروشگاه نوپا و غیر حرفه ای به بقیه فروشگاه ها، بدبین نشوید .

۳- خوشحالیم که اکثر مشتریان متحف در شناخت سنگ و نقره حرفه ای و خبره هستند و فرق کار اصل و فیک را خوب می دانند . این عزیزان سال هاست همراه متحف و بقول معروف مشتری قدیمی و وفادار هستند . برای همین تعهد ما روز به روز بیشتر می شود .

۴- جواهرات نقره در گالری متحف، از فیلترها و معیار های خاصی عبور میکند تا مورد تایید و عرضه قرار بگیرند . آقای بحرالعلوم به لحاظ تجربه زیاد در زمینه جواهرات نقره هر جواهری را مناسب فروشگاه نمی دانند .

این بخش پاسخ سوالات متداول مشتریان است وهمیشه در حال بروز رسانی می باشد :

پاسخ:

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@mothaf.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

پاسخ:

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت متحف، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت متحف با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین متحف با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد گالری متحف استفاده کنید.

پاسخ:

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به متحف، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

پاسخ:

به دلیل اینکه مشتری ها اشتباها جواهرات فروخته شده را خریداری نکنند قیمت جواهرات در آرشیو فروخته ها حذف می شود .

پاسخ:

کارشناسان بخش تولید محتوای متحف تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در گالری متحف دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه کنار هم، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین گالری متحف نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

پاسخ:

کالاهای دارای قیمت که در سایت متحف با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار متحف موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

پاسخ:

لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.

پاسخ:

فروشگاه اینترنتی (متحف) : جهت رقابت با فروشگاه های سنتی، این تسهیلات را بر مشتری لازم و مهم دانسته :

۱- جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه رفت و آمد

۲- قیمت مناسب

۳- کیفیت بالا

۴- چنانچه موارد ۲ و ۳ به مشتری اثبات نشد، بتواند جنس خود را مرجوع کند . (ظرف مدت 7 روز)

۵- فروشگاهی که به قیمت و کیفیت خود اطمینان داشته باشد، از مرجوع کردن جنس، هراسی ندارد .

۶- وقتی مشتری کالای مد نظر خود را، ارزان تر و با کیفیت بهتر، درب منزل دریافت نماید، هیچگاه چنین فروشگاهی را فراموش نخواهد کرد و تبدیل به یک مشتری وفادار می شود .

۷- آزادی عمل بیشتر برای جستجو و انتخاب کالای مورد نظر بدون حضور فروشنده که برخی اوقات باعث خرید اجباری می شود .

۸- نداشتن هزینه‏‏ های جانبی سفرهای شهری و عوارض و حوادث احتمالی آن و دوری کردن از شلوغی ‏‏ها به ویژه در مناسبت ‏‏‏ها و خرید سال نو

پاسخ:

تمامی سنگ های زیورآلات اصل می باشند و خواص معدنی، سری و درمانی خاص خود را دارا بوده و قابلیت صدور شناسنامه رسمی و معتبر را دارند . در غیر اینصورت، اگر سنگ معدنی نباشد، از این عناوین استفاده می شود . ( اتمی، سنتاتیک، صنعتی و یا نقره تنها)

تمامی زیورآلات با فاکتور رسمی و قابل پیگیری گالری متحف ارائه میشود .

پاسخ:

لازم به ذکر است، تنها شعبه حضوری گالری متحف به نشانی مشهد خیابان مفتح بازار بزرگ فردوسی2 طبقه اول پلاک659 گالری متحف سیدبحرالعلوم می باشد .

و فروشگاه اینترنتی متحف، فقط و فقط از طریق سایت جدید متحف به آدرس www.mothaf.ir صورت می گیرد .

*در غیر این دو صورت گالری متحف اعلام می دارد که در هیچ جای کشور نمایندگی و یا شعبه دیگری برای فروش حضوری و اینترنتی جواهرات نداشته

پاسخ:

در بعضی موارد این امکان وجود دارد . باید کد محصول فروخته شده مورد نظر را به ما اعلام نمایید، در صورتی که قابل سفارش و ساخت مجدد باشند سفارش ساخت آن پذیرفته می شود .

پاسخ:

جهت استفاده و دریافت کد تخفیف باید حتما عضو باشگاه مشتریان باشید و از طریق عضویت (باشگاه مشتریان) وارد شده باشید و سپس خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید .

برای خرید آنلاین باید رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید و فعال باشد .

توجه داشته باشید اگر خرید خود را بدون عضویت (بدون وارد شدن به حساب کاربری خود)، کارت به کارت و یا واریز به حساب انجام دهید کد تخفیف به خریدتان تعلق نمی گیرد .

نکته : مبلغ هدیه هر محصول متفاوت است که پس از خرید در حساب کاربری شما قابل نمایش است .

نکته : با هدیه ای که پس از عملیات پرداخت به حساب کاربری شما واریز می شود فقط امکان خرید از سایت متحف را دارید و امکان برداشت مبلغ وجود ندارد .

نکته : هدیه واریزی پس از خرید هر محصول با کد تخفیف متفاوت است کد تخفیف به همه محصولات تعلق نمی گیرد ولی هدیه واریزی پس از خرید روی تمامی محصولات موجود می باشد و به حساب کاربری شما جهت خرید های آینده واریز می شود .

پاسخ:

خیر کد تخفیف بدون محدودیت زمانی است . شما می توانید با عضویت در باشگاه مشتریان و خرید آنلاین به ازاء هر خرید کد تخفیف دریافت کنید، و هر زمان که بخواهید در خریدتان استفاده کنید و تخفیف بگیرید .

نکته : هدیه واریزی به حساب کاربری شما هم دارای محدودیت استفاده نمی باشد .

پاسخ:

قابل توجه مشتریان حرفه ای : اگر خوب سایت را بگردید، متوجه می شوید که بعضی از قیمت های اجناس بسیار مناسب می باشد . دلیل این امر این است که اجناسی که دارای تعداد بالایی بودند و قیمت خرید آن ها قدیمی می باشد، مجددا افزایش قیمت پیدا نکرده اند .

پاسخ:

1- آدرس مکان فروشگاه در داخل اداره پست ناحیه سه مشهد که باید مکانی مشخص و معتبر باشد .

2- گالری متحف نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت را کسب کرده و دارای کلیه مجوزهای لازم برای فعالیت در این حوزه است .

3- گالری متحف ثبت شده در سامانه جامع ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد .

4- مشخص بودن نام رئیس فروشگاه و هم نام بودن کلیه حساب های بانکی فروشگاه با نام رئیس فروشگاه

5- تلفن های ثابت و غیر اعتباری که به نام مالک فروشگاه می باشد .

6- تاریخچه شرکت به همراه عکس های محیط کار و پرسنل

7- قدمت شرکت و سابقه کار فروشگاه (گالری نقره جات متحف سیدبحرالعلوم با ۱۵ سال سابقه حضور در فضای مجازی و یک قرن در زمینه سنگ شناسی سه نسل پی در پی)

8- افراد متخصص و پاسخگو (حتما قبل از خرید از فروشگاه های اینترنتی، تلفنی فروشنده را مورد محک قرار بدهید و سوالات احتمالی را بپرسید تا هوشمندانه ترین خرید را انجام دهید.)

9- کالاهای اصلی و با کیفیت با مارک های معروف در اینترنت به صورت نقدی فروخته می شود.

10- پس گرفتن جنس مشتری در صورت عدم رضایت حداکثر تا 7 روز

11- بهترین هدیه و اشانتیون یک فروشگاه، ارائه جنس خوب، باکیفیت و با قیمت مناسب می باشد .

12- کلیه قیمت های سایت را با هم مقایسه کنید، در صورت داشتن سوال باید فروشنده جوابگو باشد.

13- مشاوره تلفنی در زمینه سنگ شناسی و سنگ درمانی به صورت جامع و کامل به گونه ای که مشتری کاملا قانع و مجاب شود.

14- استادکاران و کارشناسان قابل و حرفه ای در زمینه ساخت زیورآلات و سنگ شناسی

پاسخ:

خیر ضرورتی برای عضویت در سایت وجود ندارد ولی اگر خرید خود را با عضویت در سایت و البته آنلاین انجام دهید به خریدتان کد تخفیف و هدیه خرید تعلق می گیرد و در خریدهای بعدی می توانید از آنها به عنوان تخفیف استفاده نمایید .

با عضویت در پنل باشگاه مشتریان متحف می‌توانید :

1) سریع‌ تر و ساده‌ تر خرید کنید .

2) به خریدهای آنلاین شما کد تخفیف و هدیه تعلق می گیرد که می توانید در خریدهای بعدی به تعداد دلخواه از آن استفاده نمایید .

3) به سادگی سوابق خرید خود را مشاهده و مدیریت کنید .

4) وضعیت مرسوله خود را پیگیری نمایید .

5) لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید .

6) نظرات و پرسش و پاسخ های خود را با ما در میان بگذارید .

پاسخ:

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید . برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید و مشخصات خود را ویرایش کنید .

پاسخ:

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید .

پاسخ:

برای پیگیری سفارش خود می توانید به شماره 989156230900 ، 989306616174 پیامک بزنید و یا به پنل باشگاه مشتریان خود مراجعه نمایید و وضعیت مرسوله و کد رهگیری پستی خود را مشاهده نمایید .

پاسخ:

در صورتی که مبلغ محصول مورد نظر خود را به صورت کارت به کارت و یا واریز به حساب بانکی انجام داده اید باید برای اعلام مشخصات، آدرس پستی و شماره پیگیری پرداخت با متحف تماس بگیرید .

در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
با تشکر از حسن انتخاب شما